1dinmyheart4ever

Alla inlägg under september 2012

Av Anna Anka - 30 september 2012 20:05

klockan var bara nio, jag började fundera, varför var inte liam och danielle med, dem skulle nog ha varit Woody och Jesse från toy story, det kändes inte rikigt rätt att liam inte var med, halloween måste ju nästan vara hans favorit högtid på hela året, jag bestämde mig för att ringa, han svarade ganska snabbt, med skakig röst

liam: h hallå? man hörde tt han försökte hålla tårarna inne

jag: liam, vad har hänt??

liam: jag tänker inte ljuga, dani, hon, gjorde slut... nu grät han

jag: nej stackars liten, hur är det??

liam: inte bra, hon krossade mitt hjärta...

jag: åh gud, jag ska hjälpa dig att bli gladare!

liam: hh huur??

jag: tro mig, jag har mina metoder, ses snart! jag la på snabbt och ringde först lisa, sen selma och sen ebba och gav dem order, 20 minuter senare stog vi utanför liams dörr med glass, kakor, alla toy story filmerna och kuddar, han öppnade, hans ögon var röda och kinderna tårstänkta, vi gav honom varsinn stor kram

liam: ni behöver inte...

selma: jo, vi kan inte bara låta dig vara här ensam och ledsen!

jag: vi tog med oss glass, inga skedar, vi får äta den med gaffel! liam log lite smått åt hur hårt vi försökte

liam: hur visste ni exakt vad jag behövde? vi gick in och satte oss i soffan

ebba: vi har gått igenom många breakups tillsammans, vi vet! jag gick fram och satte i toystory 1, vi kollade på alla filmerna och åt glass, vi försökte komma på skämt hela tiden för att få honom le och skratta igen, den glada liam fick alltid fram den bästa sidan av alla

Av Anna Anka - 30 september 2012 12:31

jag och louis tog fart mot närmaste hus, han bar påsen för allt godis, vi plingade på och en äldre kvinna på runt 80 år öppnade

vi: bus eller godis! jag fnittrade, tanten slog förtjust ihop händerna

tanten: åh, ung kärlek! vänta här så hämtar jag lite godis till er! hon gick in till ett rum och kom sedan tillbaka med en skål karameller och lite choklad, hon la upp lite i påsen, jag tackade henne och hon log brett

tanten: här får ni, och du unge man, ta väl hand om din flicka!

louis: såklart, alltid! han gav miss en kyss på kinden och så gick vi vidare till nästa hus

efter två timmar skulle vi gå för att möta dem andra vid trädet för att se vem som vann, en grupp små flickor fnissade bakom oss, jag vände mig om, fyra små flickor i 7års åldern stog där utklädda till prinsessor och älvor, vilka sötnosar!

en flicka: är ni kära??? dem fortsatte fnissa, allt jag kunde göra va att le och nicka

en annan flicka: ni är söta!!!

jag: tack lilla gumman, ni är också väldigt söta! flickorna rodnade och sprang iväg, louis lutade sig framåt och kysste mig, vi fortsatte gå och snart var trädet inom synhåll, där stog selma, niall, ebba och zayn, vi småsprang fram till dem och visade stolt upp påsen, som nu var ganska tung eftersom det var många gamla tanter som tyckte det var gulligt att vi fortfarande gjorde sånt här, och dethär med ung kärlek

zayn: vi kommer lätt vinna! då kom lisa och harry springandes

lisa: nu är vii hääär!!

jag: mm jag ser det

alla höll upp sina påsar för att se vem som hade mest, alla ville vinna så det började nästan bli bråk, det slutade med att vi fick be två 10 åringar vara domare i utbyte att dem fick varsin karamell från varje påse, dem inspekterade noga

en av dem: så vi har en vinnare... SUPERMANNEN OCH HANS TJEEEJ!!

harry: YEEEEEAAAH! han lyfte upp lisa och snurrade runt henne, hon fnittrade och dem kysstes

jag: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW!!!

lisa: JAG SA JU ATT VI SKULLE VINNA!! POOOOWWEEEEERRR!!!!!

selma: FUSK!

lisa: NEEEEHEEEE!

jag: OKEJ, OKEJ TYSTA! som av magi blev alla tysta, jag log nöjt för mig själv ( och lisa som tycker hon har power )

harry: nu får vi bestämma nåt ni ska göra!!! han drog med sig lisa och dem började smida på sina onskefulla planer

jag: nu är jag rädd, lisa må vara en oskyldig hundvalp på utsidan, men på insidan är hon ond!

lisa: JAG HÖRDE DIG!

jag: jag veeet!

harry: okej ni ska, springa runt parken 5 gånger i underkläder medans ni ropar att ni sket ner er

selma:  NEEEEJ SNÄLLA!

niall: EEEEUH!

jag: LIISAA? JAG VET ATT DET VAR DIN IDE!

lisa: MOHAHAHAHAHAHAHAH!

harry: off you go!

jag: JAG VILL INTEEEE!!!

lisa: NIII MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTEEE!

tillslut gav vi in och där sprang vi, i underkläderna, och skrek 'jag sket ner mig' medans lisa och harry låg på marken och asgarvade åt oss, det var jättekallt, efter fem varv kutade jag tillbaka och drog på mig kigurumin

harry: var det kul?

jag: skitkul, ni borde testa! (ironi) dem forsatte garva och snart var resten av gänget tillbaka och påklädda, det började bli sent, och jag ville bara hem, vi bestämde oss för att ta en taxi hem, väl utanför huset såg jag någon gå mot oss, han såg bekant ut, väldigt bekant, det var en kille jag brukade gå i skolan med

jag: sebbe??

sebbe: ja, anna?? jag sprang fram och gav honom en kram

jag: hej! vi har inte träffats på ett tag nu

sebbe: nej, hur mår du?

jag: bra, mitt liv är helt underbart!! dudå?

sebbe: jo det är bra, vad gör du i london?

jag: åh, jag bor här, och du?

sebbe: semester, wow, du har förändrats

jag: haha har jag?? du har nog också förändrats, du börjar ästan komma ikapp mig i längden nu! jag kände ett par armar runt min midja

louis: och vem är detta då?

jag: sebastian, vi brukade gå i skolan tillsammans!

sebastian: hej! vänta nu, jag känner igen dig, från, annas skåp, du är ju han coola i one direction! lou kollade förvirrat på mig

jag: haha jo, sebbe var med i vårat ''gäng'' och vi frågade vem som var coolast, han sa du

louis: haha, trevligt, jag är louis! han sträckte fram handen

sebbe: jag trodde faktiskt inte annas dröm om att träffa er skulle bli sann! han skakade louis hand

jag: men jag hade ju högre drömmar?

sebbe: juste, som att ni skulle bli ihop...

jag: den drömmen gick också i uppfyllelse! sebbe kollade storögd på oss

louis: men vi måste gå, kom nu prinsessan!

sebbe: hejdå!

jag: hejdå!! louis tog min hand och så gick vi upp

louis: du gillar inte honom va?

jag: vad menar du?

louis: ni är väl bara vänner?

jag: såklart älskling, jag menar han är mitt ex, men det var sååå längesen, flera år, men det finns inget kvar, du behöver inte vara avundsjuk, jag skulle aldrig lämna dig för någon annan, jag älskar dig!

louis: jag älskar dig med! han kysste mig mjukt

Av Anna Anka - 28 september 2012 22:16

jag satte mig i det varma vattnet och fick snart sällskap av louis som satte sig brevid mig ( i badbyxor ), han la armen runt mig och jag hoppade närmare

louis: när får jag se dräkten egentligen??

jag: imorgon, jag lutade mig bakåt och drog in doften av lavenden genom näsan

louis: du kommer lätt vara den sötaste kaninen någonsin!

jag: och du den stiligaste moroten! jag skrattade men skrattet avbröts av en mjuk kyss

efter en halvtimme hoppade jag upp, virade en handduk runt mig och gick till garderoben, jag bytte om till pyjamas och gick till vardagsrummet där louis satt i soffan med date movie, grownups, ace ventura och big daddy

louis: komedi maraton??

jag: yeey! jag startade i första filmen och la mig med huvudet i hans knä, kvällen var fylld med skratt, kommentarer av filmen och kyssar, det var skönt att få vila huvudet i hans knä medans han strök mitt hår, och börjde sig ner för att ge mig en kyss då och då, det började bli sent och jag kämpade för att hålla ögonlocken öppna, tillslut gav jag upp och somnade i hans knä

- nästa morgon -

louis: upp och hoppa solstrålen! han hade bärt mig till sängen kvällen innan

jag: uuuuuh!

louis: naaw, äl lilla anna tlött ida? han hade den gulligaste bebisrösten någonsin

jag: mmmm, jag halvslängde med armen för att nå honom, han var klarvaken, även om ingen av oss var morgonmänniskor, han la sig brevid mig och gav mig en bamsekram

louis: det är en stor dag idag, vi ska vinna!

jag: men det är flera timmaaaaaar kvar juuuu!!! jag som ville sova idag, vaarför var du tvungen att väcka mig?

louis: jag hade tråkigt!!! jag skrattade och kramade honom

jag: du vet väll att du är skyldig mig frukost nu?? jag flinade mot honom

louis: meh!

jag: skyll dig själv sötnos!

louis: blir våfflor bra?

jag: perfekt, tack älskling!! han gick mot köket medans jag gosade in mig i lakanen, efter 10 minuter doftar hela lägenheten underbart av våfflor, jag satte mig upp och gäspade, sen gick jag in i köket och gav honom en snabb kyss, han ställde fram ett fat underbara våfflor framför mig och kysste min kind

louis: för min prinsessa!

jag: prinsessan behöver hjälp av prinsen att äta alla dessa goda våfflor!

louis: prinsen hjälper gärna till! jag fnissade och tog en våffla

jag: mmmmmmmmmmm! louis log, i like the way you smile with your eyes...

louis: dräkten nuuuu!

jag: jaja, man då får du ta på dig din! han nickade, jag småsprang mot garderoben och drog snabbt på mig den

louis: är du klar??

jag: japp, dudå?

louis, ja, kom ut nu!! jag öppnade och klev ut, vi såg nog rätt bra ut ändå   ,

jag: mr carrot!

louis: honeybunny!

jag: nya smeknamn????

louis: ja!

efter några timmar började det bli mörkare, vi skulle träffas nu, liam skulel inte vara med, jag vet inte riktigt varför, vi var en bit bort och det första jag såg under trädet var, mario och luigi, som pratade med två supermannen, en snickers och en cupcake? det var dem, jag sprang fram och kramade selma bakifrån, hon vände sig snabbt om

selma: kaniiin!

jag: cuuuuuuupcaaaaaake!! lisa och harry var supermannen/kvinnan?   , coola dem var, medans zayn ohc ebba var mario och luigi     , dem hade hattar och tillochmed mustach, alla kramades och så började vi planera inför godisjakten

Av Anna Anka - 27 september 2012 17:18

det var kväll, men inte sent, klockan var halv åtta, jag fick en bra ide, eftersom enligt mig är det viktigt att fira halloween rätt, och alla ska med, så nu var det dags för skype gruppsamtal, jag och nu satte oss framför datorn och ringde upp lisa, selma och ebba, alla svarade

selma: HEEJ!

ebba: uuuh?? hon väcktes visst...

lisa: hi perfect couple! jag skrattade åt mina vänner

jag: heeelluuu bäjjbss! go get your hot boyfriends!

lisa: HAAAARRRYYYYYYYYYYYYYYY!!! alla backade undan över hur högt hon ropade, man såg harry komma inspringandes smått i panik stirrandes på lisa som gav honom ett änglalikt och oskyldigt leende

harry: vad hände????!!??

lisa: inget, anna sa till mig att hämta dig

jag: HEJ HAAARREEEH!

harry: hahaha hej på er

selma: ÄLSKLIIING! kan du komma lite? hon lät lugnare iallafall och man trodde inte att hon höll på att dö när hon ropade, till skillnad från vissa andra...

niall: påväg! han kom in och satte sig brevid henne, han gav henne en liten puss på näsan och hon fnittrade

jag, ebba och lisa: AAAAAAAAW!!!

ebba: jag kan inte väcka zayn nu, han ser så liten och sårbar ut när han sover!

jag: det är viktigt!

ebba: jaja, zayn gubben vakna! hon skakade löst på honom, han reste sig långsamt ut och gnuggade ögonen

zayn: mm?

jag: HEJ ZAYN, HEJ ALLA! nu ska vi planera imorgon!

zayn: huh?

ebba: HAAAAAAAAAALLOOOOWEEEEEEEEN!!

selma: YAY!

jag: okej okej okej, vad sägs om att vi träffas någon stans och sen går vi ut i kostymerna och eeehm...

niall: SAMLAR GODIIIIIS!

jag: hahahaha vilken bra ide!

louis: vi kan väl göra det till en tävling, paret som samlar mest godis vinner, förlorarna måste göra något pinsamt! men ni är väl inte för fega killar??? retades han

harry: BRING IT ON MAN!

niall: ååh nej, jag och lilla snuttimutt vinner lätt!

zayn: haha nejdå, alla kommer hälla sitt godis över min vackra tjej!

louis: MEN JAG OCH PRINSESSAN ÄR SÖTAST!

jag: AA PRECIS!

selma: VI KOMMER VINNA!

lisa: HAHA DREAM ON, YOU'RE GOING DOOOOOWN!! alla började skratta

jag: varkar som vi har en plan?

selma: japp!

ebba: vart ska vi träffas?

lisa: det stor trädet i parken?? både ebba och zayn log samtidigt och kollade på varandra

zayn: vi hade våran första kyss där

selma: NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW
!

jag: cuuuteeeneeess oveeerloooaaad! men vi måste gå nu, bye! jag la på och tittade på louis

louis: du borde köra den looken oftare! han kollade på mitt ansikte

jag: jag har ju inget smink?

louis: precis! jag rodnade och kysste honom

jag: jag går och tar varmt ett bad

louis: want company??? han flinade, jag skrattade och nickade

jag: ehm, jag ska bara, ta på mig en bikini först! jag småskuttade fram till garderoben och bara drog på mig en mörkblå bikini, sen gick jag in i badrummet och fyllde jacuzzin med vatten och bubblor

Av Anna Anka - 25 september 2012 19:19

när vi äntligen kommit hem låser jag in min dräkt i garderoben och stoppar nyckeln i fickan, han ska inte få se den, jag slänger mig på soffan och messar lisa

jag: vad ska du o harry ha på er imorgon??

lisa: SECRET!

jag: TELL MEEEE!

lisa: NÄÄÄVUUUR!

jag: PLIIIZ MASTER I WILL BE YOUR SLAV FÖR ÄVUR!

lisa: NOOO! jag gav upp, fick väl vänta tills imorgon, min envisa, irriterande, underbara lilla bästis stog alltid fast vid sina åsikter och beslut, dem har säkert klätt ur sig till katter eller något

louis: anna älskling?

jag: mm??

louis: jag hittade en låda under sängen, är den din?

jag: hur ser den ut?

louis: det är en svart kartong, ska jag öppna den?

jag: visst

louis: två skivor, massa papper och en...

jag: sa du två skivor??

louis: ja! jag fick panik och sprang in till sovrummet

jag: ge mig dem snälla!

louis: varför???

jag: dem är privata...

louis: snälla säg vad för musik det är på dem

jag: det är bara några covers jag gjorde innan vi träffades, kan jag få dem nu?

louis: visst... jag som ville höra dig sjunga igen... han gav mig valpögonen

jag: okej då! jag satte in en skiva

louis: vilka låter finns på?

jag: ehm, if i die young, tell me a lie, hey there delilah, you found me, wish you were here, boulevard of broken dreams och några fler

louis: ganska sorgliga låtar

jag: jag sjöng dem när jag var ledsen, det hjälpte på något sätt, han log och jag tryckte på 'play', when i held ya spelades på hög volym och louis gungade fram och tillbaka där han satt i soffan och lyssnade

louis: din röst är vacker, precis som du! jag satte mig i hans knä

jag: ska du säga mr superkänd popstjärna med rösten som får tjejer svimma! han log och drog med mig upp ur soffan, han la armarna runt min midja och vi började långsamt dansa, jag la mina armar runt hans hals och huvudet mot hans axel, when your gone var nästa, when you walk away, i count the steps that you take... tårarna tvingade sig fram, louis kramade om mig hårt och kysste min panna, jag lät tårarna rinna, dem lämnade en våt fläck på hans t-shirt, men han visste att jag bara behövde ha honom här nu, efter att alla låtarna spelats släppte jag taget, tårarna strömmade fortfarande

jag: jag fattar inte att du ska vara borta i flera månader! tår efter tår landade på golvet där jag satt

louis: va?

jag: ja, jag har lixom redan fattat att du måste ut på tour! han satte sig mittemot mig

louis: älskling, jag vet att vi ska på tour, men det är efter jul, jag lovar att jag kommer tillbaka, förresten är det länge kvar, jag vill att du ska vara glad den tiden jag kan vara kvar, och när jag är på tour, men om du behöver mig när jag är borta så är det bara att ringa, när som helst, tidigt på morgonen, mitt i natten, alltid

jag: är du hemma på nyår?

louis: jag tror det, hurså?

jag: jag bara tänkte på det här med att folk pratar om ''den magiska nyårskyssen''

louis: jag vet vad du menar anna, såklart jag stannar för den! jag kramade honom

jag: tack älskling, men nu ska jag fanimej vara glad medans jag kan vara kvar i dina armar! han log, lite smått chockad, WOW, hon sa fanimej, ett riktigt svärord, han hade ingen aning om hur mycket jag svor egentligen, jag log

louis: jag har en ide!

jag: vadå?

louis: du har ju så mycket smink, helt onödigt för nån så vacker som du, så jag tänkte, vi kan väl ha någon andvändning för allt detdära...

jag: det låter som om du frågar ifall du får sminka mig på ditt sätt?

louis: nå?

jag: visst! jag hämtar sminkboxen!!! jag sprang och hämtade den, oh herregud, den var tung, när jag lyckats halvsläpat det till soffan satte jag mig ner och startade kameran

louis: blunda! jag gjorde som han sa och efter 2 minuter var han klar, jag öppnade ögonen och kollade mig i spegeln, jag började skratta högt

jag: louis, varför har jag en stor mustach? och varför står det 'louis är så het' i min panna??

louis: HAHAHAH du är så söt älskling! jag gav honom en kyss på kinden och stängde av kameran, sen tog jag upp mobilen och tog kort på oss, det blir en bra ny profilbild på twitter, jag kunde inte sluta skratta

Av Anna Anka - 25 september 2012 17:08

jag gnuggade mina ögon och sträckte på mig, louis gav mig en puss på kinden

jag: vi måste göra något idag!

louis: vadå?

jag: inte vet jag, något

louis: visst, vi kan väl börja med en frukost på starbucks?

jag: JA! jag är huuungriiig, men du måste klä på dig först

louis: mmhmm, kommer snart! jag satt kvar och väntade på honom, han kom tillbaka efter ca 10 minuter, jag tog min kappa och väska, sen gick vi, väl nere vid starbucks beställde vi, mackor, ägg, kaffe till lou, varm choklad till mig och varsitt äpple, vi satte oss vid ett bord, jag smuttade på varma drycken och gäspade

louis: trött?

jag: lite, jag tog ett stort bett av mackan, när vi hade ätit klart satt vi kvar för att prata, louis kollade intresserat på när jag drog handen genom mitt lena hår

louis: har du en tofs eller två?

jag: ehm, jag tror det, hurså?

louis: får jag testa att fläta ditt hår? jag sken upp som en sol och drog fram två tofsar ur väskan

jag: vet du hur man gör?

louis: ja, livet med 4 systrar lärde mig, jag fnissade och satte mig i hans knä, han delade in håret i 6 delar, två flätor då, och började långsamt fläta håret, när han var klar tog jag upp en spegel ur väskan och kollade

jag: dem är ju jättefina! han log och kysste mig

louis: det är halloween imorgon

jag: redan?

louis: ja, så vad ska vi klä ut oss till? efter en stund av tänkande kommer jag på det

jag: jag är en kanin, och du har din morotsdräkt! och försök inte lura mig, jag har sett den i vårat rum

louis: bra ide! men har du nån kanindräkt?

jag: nej, men jag vet var man kan köpa kaninkigurumis

louis: kaninvadåförnågot?

jag: kigurumis, det är en sorts dräkt

louis: jaha... men ska vi gå då?

jag: yay!!! han tog min hand och vi gick ut, ett hav av fans omringade oss och han var borta, jag brydde mig inte för jag visste att han bara skulle skriva autografer och ta några bilder så jag tog upp mobilen och kollade igenom twitter, efter ett tag ville jag verkligen gå, jag såg honom och började gå till honom när någon ställde sig framför mig

tjejen: vart tror du att du ska?

jag: till min pojkvän...

tjejen: haha, skulle inte tro det, han är med jessica nu, han älskar inte dig fattar du väl?

jag: vi får väl se

tjejen: go on

jag: ÄLSKLIIING!! louis vände sig om hastigt

louis: aaa?

jag: skulle du kunna komma hit lite snabbt? han trängde sig igenom allt för att komma fram till mig

louis: allt för min ängel, vad ville du?

jag: kram?? han log och omfamnade mig, han viskade in i mitt öra

louis: vem sa vad älskling?

jag: inget viktigt, jag ville bara visa att du är min, och ingen annans...

louis: men då visar vi väl det då, han drog ifrån och kysste mig sedan mjukt, fansen skrek, tog kort och filmade

jag: jag älskar dig lou

louis: jag älskar dig med prinsessan, nu går vi och köper din lilla dräkt okej?

jag: låter bra, jag låste mina fingrar med hans och styrde mot affären där jag visste att den fanns, på vägen fick jag ett sms från selma, det var med en bild:   ska jag köpa till halloween?? xx

jag skrev tillbaka: beror på, vad ska niall vara?

selma: en snickers

jag: har du bild på hans dräkt?

selma:  

jag: NAAW! köp cupcake dräkten då!

selma: okej! tack anna!! jag log och la ner mobilen, vi var framme, jag öppnade dörren och möttes av kawaiigrejjer (kawaii = japansk klädstil, googla det), jag var hemma på något sätt

louis: wow, du trivs verkligen här eller hur?

jag: mmhhhmmm! jag sprang mot kigurumisarna och rotade snabbt fram en kanindräkt, louis gick runt i affären medans jag provade den, han skulle inte få se mig förrens imorgon, nu var det bara att ta reda på vad lisa och harry ska vara...

Av Anna Anka - 24 september 2012 17:54

när jag vaknade var sängen tom, han skulle väl vara hemma idag? jag ropade på honom, inget svar

jag: LOOOUUUIIIIS VAAR ÄÄR DUU?

helt tyst, jag gick upp och såg en lapp på soffbordet, den var från louis

lappen: du har nog redan märkt att jag inte är hemma, och nu tror du att det finns nån söt förklaring, men nej, jag gjorde bara det smartaste någonsin, lämnade dig, så tro inte att jag kommer tillbaka, att du någonsin kunde gå på det, att jag skulle älska dig? keep on dreaming bitch!!  jag var chockad, bara stirrade på lappen, var det sannt? jag ringde till hans mobil, inget svar, jag insåg det, sanningen, den sved, snart låg jag på golvet och grät hysteriskt, jag bara skrek, ville inte leva mer, var verkligen allt över, och han som nyss sagt att han inte klarade sig utan mig, att han skulle ge upp allt för, mig, allt var bluff, han hade aldrig älskat mig, men varför skulle han, jag antar att jag bara är något katten dragit in, jag kunde inte ens skrika längre, tårarna tog över, jag ringde i panik till lisa, inget svar, selma, inget svar, ebba, inget svar, inte nån av killarna, inte emma, inte ens mamma svarade, allt var svart för ögonen på något sätt, men jag såg det, lägenheten krympte, den blev mindre och mindre, och tryckte in mig i hörnet, det var kallt, tårarna forsade som aldrig förr, rösten kom tillbaka och jag skrek igen, screaming out my lungs, it makes this harder, and the tears stream down my face, plötsligt kände jag en hand på min axel och hörde den


louis röst, jag skrek, han skakade om mig, och mina ögon öppnades, louis var i panik och kramade snabbt om mig

jag: l l llloo uu iiis?

louis: ssssh shhh shh shh shhhh andas älskling

jag: du du är h här, min röst skakade och tårarna kom fortfarande

louis: såklart jag är, kom här älskling! jag kröp upp i hans knä, och försökte andas

jag: du kom tillbaka

louis: jag har inte gått någonstans, vad hände äskling?

jag: det var bara en dröm, du lämnade mig aldrig, du är här

louis: åh gumman, jag skulle aldrig lämna mig!

jag: älskar du mig, på riktigt?

louis: ja, mer än allt, du kommer aldrig kunna ana hur mycket du betyder för mig

jag: jag älskar dig, släpp mig inte

louis: aldrig... han kramade om mig där jag var i hans famn, jag lyckades få fram ett leende, det var bara en dröm

efter en timma var jag lugn, men låg fortfarande i hans armar

jag: det är rätt coolt faktiskt

louis: vadå?

jag: hur jag, just jag, som brukade vara framför datorn hela dagarna och kolla på bilder av dig medans jag tänkte hur jag egentligen skulle göra nästan vad som helst för att få vara hannah, sen eleanor, och nu är jag här, lyckligast i världen, louis tomlinsons flickvän, fick min dröm uppfylld

han log brett och strök mitt hår: jag gillar när du kallar dig det, du låter så stolt

jag: det är jag, det är som jag äntligen är någon, jag är mer än bara jävla fjortis, kärring och ''ingen riktig tjej''

louis: vem har sagt det till min prinsessa?

jag: killarna jag gick i skolan med, men det är okej, det var längesen...

louis: ingen ska någonsin få göra min cupcake ledsen igen, inte utan att få en smäll

jag: jag älskar dig, jag började tänka på en låt, jag älskar dig av sofijah, den lyssnade jag på när jag var mindre, jag kunde inte annat än att tänka på texten, den stämde bara så bra in på mig, på mig och mitt ex, vi var små, men jag älskade verkligen honom, sen gjorde han slut, och berättade att han tänkt göra slut i 3 veckor, men vi är fortfarande vänner, han var med i vårat ''gäng'', även om alla vi andra i gänget var tjejer, han passade in, och verkade trivas, han var verkligen snäll ändå, min första och enda killkompis, jag raste mig upp ur sängen och klädde på mig, sen tog jag mobilen och gick till vardagsrummet, jag var inte hungrig, så jag satte mig i soffan, louis kom efter och satte sig brevid mig

Av Anna Anka - 23 september 2012 18:00

stolot visade jag upp listan, hon granskade den noga, sen sprang vi båda mot köket för att baka, jag slog fram recept på chokladbollar, syltkakor, kakor med godis och cupcakes, vi skulle göra jättemycket så vi kunde bjuda louis och niall på massor, vi bakade i nästan två timmar innan allt var klart         under tiden spelades alla one directions låtar om och om på högsta volym, killarna skulle nog komma hem snart så vi hade lite dansparty först, jag satte på up all night och började dansa runt som en galning, selma hängde på, efter 20 minuter var vi utmattade så vi satte oss i soffan och kollade på anki och pytte, vi älskade att bara få vara småbarn, tänk att få vara 5 år igen, inga krossade hjärtan, inget ansvar, men samtidigt kan man inte ens tänka på att gå tillbaka och lämna detta livet, livet med louis, han gjorde mig så lycklig, varje gång han log fylldes jag med lycka från topp till tå, när han sa att han älskade mig fanns det inga bekymmer kvar i världen, och när vi kysstes, då skulle jag göra nästan vad som helst för att aldrig behöva avsluta kyssen, jag kommer knappt ihåg mitt liv utan honom, jag skulle aldrig kunna fortsätta, eller vara lycklig utan honom, vi har inte ens varit ett par i ett halvår, jag har aldrig känt såhär för någon, under fyra år med kevin fanns det inte en sekund då jag var så lycklig som nu, jag skulle så gärna spendera resten av livet i louis armar, men jag vet att efter jul kommer han åka på tour, det får bli ungefär 3 eller 4 månader i ensamhet, han gör mig hel, så det är samma sak som att halva jag inte finns längre, leendet som jag så ofta bär, kommer inte finnas där, men jag kan bara vara glad över att han är ledig tills efter jul, att inte tänka på det var nog bäst, men jag insåg att man ser att något är fel

selma: hur är det anna??

jag: bra...

selma: tro inte att du kan lura mig, vad är fel??

jag: inget, bara fortsätt kolla på filmen

selma: nej! berätta nu, mår du dåligt? ska jag ringa louis?

jag: jag tänkte bara på att, att dem m måste åka, efter jul... mina ögon blev blanka

selma kramade mig: anna, allt blir bra, shh shh, även om han måste åka, så kommer han alltid tillbaka, jag lovar

jag: tack selma, jag antar att det bara känns konstigt att han inte är hemma

selma: livet är en lång stig som kan vara svår, den har många hinder, men tänk såhär, du går den inte ensam!

jag torkade tårarna och log, jag är lycklig, jag behöver nog bara veta att han fortfarande finns här, men det gör han, han kommer hem snart, och då kan jag bara krama honom och bli bubblig av lycka igen, efter en halvtimme låstes dörren upp, såfort jag såg louis ansikte kastade jag mig ur soffan och sprang för att få vara i hans varma, starka armar igen, han kysste mig på huvudet

louis: hur är det gumman?

jag: du kan inte ana hur mycket jag har saknat dig på denna korta tiden!

louis: jag har saknat dig med älskling!

jag: jag älskar dig så mycket! man hörde lyckan i min röst

selma: jag sa ju att det skulle bli bra!

louis: vad var det som inte var bra?

jag: att du inte var hemma, men nu är du här! jag kollade in i hans vackra ögon och blev kysst lånsamt av dem mjuka, perfekta läpparna, vi hörde niall och selma utropa AAAAAAAAW! högt i bakrunden, vi drog ifrån, hans leende var oslagbart, jag vände mig mot niall och selma som höll händer på soffan och bevakade oss, jag fnissade och drog med selma till köket, killarna försökte föja efter men jag tryckte ut dem och satte dem i soffan

jag: sorry men ni får vänta här

niall: men jag är hungrig!

jag: jag vet niall, men ni får vänta! jag gav louis en snabb kyss på kinden och for in i köket igen, vi tog fram allt vi hade bakat och la det på ett stort silverfat, vi bärde in fatet och ställde det framför två storögda prinsar som satt i soffan och nästan dreglade över godsakerna, vi satte oss i deras knän

selma: HUGG IN! alla kastade sig över fatet och åt, alla mmmmmm:ade, louis vände sig mot mig

louis: har jag glasyr i ansiktet? jag tryckte upp en cupcake i hans ansikte

jag: nu har du det! båda skrattade, han hade glasyr over munnen och näsan, han passade på att kyssa mig så jag också var full med glasyr, vi fick tvätta av det till slut, han hade lite kvar på näsan så jag pussade bort det, han log

efter några timmar gick niall och selma hem, jag byyte om till mina underkläder och la mig på sängen, louis la sig brevid mig, jag flyttade närmare och la huvudet på hans bara överkropp, han var trött, jag såg det

jag: ska vi sova?

louis: jag tror inte jag kan, skulle du kunna sjunga för mig? jag fnissade åt hans söta ansikte med valpögonen

jag: såklart jag kan älskling, vad ska jag sjunga?

louis: välj själv, jag började tänka på något att sjunga innan jag kom på det, if i die young med the band perry

jag: if i die young, bury me in satin, lay me down on a bed of roses, sink me in the river at dawn, send me away with the words of a lovesong... jag slutade när jag såg att han sov, jag strök hans hår med ena handen samtidigt som jag hade ena vilandes brevid huvudet på hans varma bröstkorg

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards