1dinmyheart4ever

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

eyes shine <3 <3

Av Anna Anka - 25 september 2012 19:19

när vi äntligen kommit hem låser jag in min dräkt i garderoben och stoppar nyckeln i fickan, han ska inte få se den, jag slänger mig på soffan och messar lisa

jag: vad ska du o harry ha på er imorgon??

lisa: SECRET!

jag: TELL MEEEE!

lisa: NÄÄÄVUUUR!

jag: PLIIIZ MASTER I WILL BE YOUR SLAV FÖR ÄVUR!

lisa: NOOO! jag gav upp, fick väl vänta tills imorgon, min envisa, irriterande, underbara lilla bästis stog alltid fast vid sina åsikter och beslut, dem har säkert klätt ur sig till katter eller något

louis: anna älskling?

jag: mm??

louis: jag hittade en låda under sängen, är den din?

jag: hur ser den ut?

louis: det är en svart kartong, ska jag öppna den?

jag: visst

louis: två skivor, massa papper och en...

jag: sa du två skivor??

louis: ja! jag fick panik och sprang in till sovrummet

jag: ge mig dem snälla!

louis: varför???

jag: dem är privata...

louis: snälla säg vad för musik det är på dem

jag: det är bara några covers jag gjorde innan vi träffades, kan jag få dem nu?

louis: visst... jag som ville höra dig sjunga igen... han gav mig valpögonen

jag: okej då! jag satte in en skiva

louis: vilka låter finns på?

jag: ehm, if i die young, tell me a lie, hey there delilah, you found me, wish you were here, boulevard of broken dreams och några fler

louis: ganska sorgliga låtar

jag: jag sjöng dem när jag var ledsen, det hjälpte på något sätt, han log och jag tryckte på 'play', when i held ya spelades på hög volym och louis gungade fram och tillbaka där han satt i soffan och lyssnade

louis: din röst är vacker, precis som du! jag satte mig i hans knä

jag: ska du säga mr superkänd popstjärna med rösten som får tjejer svimma! han log och drog med mig upp ur soffan, han la armarna runt min midja och vi började långsamt dansa, jag la mina armar runt hans hals och huvudet mot hans axel, when your gone var nästa, when you walk away, i count the steps that you take... tårarna tvingade sig fram, louis kramade om mig hårt och kysste min panna, jag lät tårarna rinna, dem lämnade en våt fläck på hans t-shirt, men han visste att jag bara behövde ha honom här nu, efter att alla låtarna spelats släppte jag taget, tårarna strömmade fortfarande

jag: jag fattar inte att du ska vara borta i flera månader! tår efter tår landade på golvet där jag satt

louis: va?

jag: ja, jag har lixom redan fattat att du måste ut på tour! han satte sig mittemot mig

louis: älskling, jag vet att vi ska på tour, men det är efter jul, jag lovar att jag kommer tillbaka, förresten är det länge kvar, jag vill att du ska vara glad den tiden jag kan vara kvar, och när jag är på tour, men om du behöver mig när jag är borta så är det bara att ringa, när som helst, tidigt på morgonen, mitt i natten, alltid

jag: är du hemma på nyår?

louis: jag tror det, hurså?

jag: jag bara tänkte på det här med att folk pratar om ''den magiska nyårskyssen''

louis: jag vet vad du menar anna, såklart jag stannar för den! jag kramade honom

jag: tack älskling, men nu ska jag fanimej vara glad medans jag kan vara kvar i dina armar! han log, lite smått chockad, WOW, hon sa fanimej, ett riktigt svärord, han hade ingen aning om hur mycket jag svor egentligen, jag log

louis: jag har en ide!

jag: vadå?

louis: du har ju så mycket smink, helt onödigt för nån så vacker som du, så jag tänkte, vi kan väl ha någon andvändning för allt detdära...

jag: det låter som om du frågar ifall du får sminka mig på ditt sätt?

louis: nå?

jag: visst! jag hämtar sminkboxen!!! jag sprang och hämtade den, oh herregud, den var tung, när jag lyckats halvsläpat det till soffan satte jag mig ner och startade kameran

louis: blunda! jag gjorde som han sa och efter 2 minuter var han klar, jag öppnade ögonen och kollade mig i spegeln, jag började skratta högt

jag: louis, varför har jag en stor mustach? och varför står det 'louis är så het' i min panna??

louis: HAHAHAH du är så söt älskling! jag gav honom en kyss på kinden och stängde av kameran, sen tog jag upp mobilen och tog kort på oss, det blir en bra ny profilbild på twitter, jag kunde inte sluta skratta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anka - 19 januari 2013 12:31

När vi kom hem gick jag direkt till vårat rum för att lägga mig, jag började tänka på jul när jag skulle träffa hans familj för första gången, jag var glad men nervös, tänk om dem inte gillade mig? Jag låg i sängen och stirrade in i den vita väggen n...

Av Anna Anka - 18 januari 2013 17:36

Såfort vi hörde början av låten som spelades kastade alla vi tjejer upp på scen, det var 'Troublemaker' med Olly Murs, vi alla älskar den. Vi ställde oss i överdrivna poser som fick publiken att skratta innan vi började sjunga vi: WHY DOES IT FEEL ...

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades Emma: Detta kommer bli perfekt!! Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissad...

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen? emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i...

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej?? jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna emma: mmmm! jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!! emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irri...

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards