1dinmyheart4ever

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

time for prom! <3

Av Anna Anka - 6 oktober 2012 10:17

efter flera timmar hos liam var vi tvugna att åka hem, vi gav liam varsinn stor kram

jag: liam, ring om du någonsin behöver något okej? han nickade

ebba: hejdå lili!

liam: hejdå tjejer, vi gick till hissen och åkte ner

selma: vi är bra på att uppmuntra folk

lisa: aa, nästan tur att vi har blivit dumpade så många gånger, vi är ju proffs nu! jag fnittrade lite, väl hemma låste jag upp och gick in

jag: ÄLSKLING! jag är hemma!!!

louis: heej snuttipluttidutt! jag gick in och placerade mig själv i hans knä, han gav mig en kyss

jag: saknat mig??

louis: eeh JA! jag kramade honom och startade tvn, reklam, jag gav fjärrkontrollen till louis som precis skulle byta kanal när jag skrek till

jag: BYT INTE! det var eklam om en, en bal, en stor vacker underbar höstbal

louis: vad?

jag: kolla på tvn, snälla snälla snälla snälla snälla snälla snääääääääääälla kan vi gå? jag andvände valpögonen

louis: hahah du låter som ett litet barn som sett världens stösta godisaffär, men klart vi kan gå

jag: TACK TACK TACK TACK TAAACK! JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!! jag kysste varje liten del av hans ansikte innan jag sprang in till sovrummet och ringde tjejerna i gruppsamtal på skype

lisa: heeej anna! jag som var helt hyper och överlycklig kunde inte ta det lugnt

jag: HEEEJ!! dem andra svarade

selma: hallå?

ebba: hej!

jag: HEEEEEEEEEEEEEEJ IIIIIIIH!

lisa: anna vad har hänt? har louis typ friat till dig eller nåt?

selma: HAR HAN FRIAT?

ebba: OMG!

jag: NEJ! nej det har han inte, men han sa att vi kunde gå på höstbalen!!!

lisa: JAG VILL OCKSÅ GÅ! HAAAAAARRYYYYY??

harry: aa? han kom in och satte sig brevid henne, lisa tog snabbt fram både valpögon och 'men hon fick' rösten

lisa: harry, anna och louis ska gå på bal, och, och jag vill också gå! snääälla???

selma: hej harry! NIALL KAN DU KOMMA HIIIIT??? hon verkade också bli lite hyper nu, alla verkade bli hyper, niall kom snabbt inrusande

niall: mmhmm? han hade chips i munnen, som alltid, mat

harry: sure, vi kan väl gå

lisa: MWIHIHIHIHIHIHIIIIIIIIIII!!!! hon kramade harry så hårt att jag började undra om han kunde andas

harry: älskling, luft, jag behöver luft! hon släppte fort

lisa: förlåt! hon gav honom en lång kyss och sålänge hann selma be niall om att gå på bal minst 100 gånger

ebba: ZAYN VI SKA PÅ BAL!

zayn: OKEJ!

jag: ebba goes boss!

lisa: HELL YEEAAAH! VI SKA PÅ BAL TJEJJEEEER!

jag: IMORGON SKA VI GÅ OCH LETA KLÄNNINGAR OCH SKOR!

selma: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

ebba: ok, vi ses hos, selma och niall, imorgon, klockan 13.00 prick ingen kommer sent!

lisa: keii!

selma: här, imorgon, okej, bra, hyper, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

jag: hejdå!!! jag la på och stängde ner skärmen, louis kom in och la sig mitt på sängen, jag la ner datorn och la mig med huvudet på hans bröstkorg, han la sin arm runt mig

louis: jag älskar dig så mycket prinsessan

jag: jag älskar dig men loubear! våra läppar möttes, och som alltid, fyverkerier, bal om en vecka, med louis tomlinson, min pojkvän, livet är perfekt just nu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anka - 19 januari 2013 12:31

När vi kom hem gick jag direkt till vårat rum för att lägga mig, jag började tänka på jul när jag skulle träffa hans familj för första gången, jag var glad men nervös, tänk om dem inte gillade mig? Jag låg i sängen och stirrade in i den vita väggen n...

Av Anna Anka - 18 januari 2013 17:36

Såfort vi hörde början av låten som spelades kastade alla vi tjejer upp på scen, det var 'Troublemaker' med Olly Murs, vi alla älskar den. Vi ställde oss i överdrivna poser som fick publiken att skratta innan vi började sjunga vi: WHY DOES IT FEEL ...

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades Emma: Detta kommer bli perfekt!! Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissad...

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen? emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i...

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej?? jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna emma: mmmm! jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!! emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irri...

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards