1dinmyheart4ever

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

one day <3

Av Anna Anka - 25 september 2012 17:08

jag gnuggade mina ögon och sträckte på mig, louis gav mig en puss på kinden

jag: vi måste göra något idag!

louis: vadå?

jag: inte vet jag, något

louis: visst, vi kan väl börja med en frukost på starbucks?

jag: JA! jag är huuungriiig, men du måste klä på dig först

louis: mmhmm, kommer snart! jag satt kvar och väntade på honom, han kom tillbaka efter ca 10 minuter, jag tog min kappa och väska, sen gick vi, väl nere vid starbucks beställde vi, mackor, ägg, kaffe till lou, varm choklad till mig och varsitt äpple, vi satte oss vid ett bord, jag smuttade på varma drycken och gäspade

louis: trött?

jag: lite, jag tog ett stort bett av mackan, när vi hade ätit klart satt vi kvar för att prata, louis kollade intresserat på när jag drog handen genom mitt lena hår

louis: har du en tofs eller två?

jag: ehm, jag tror det, hurså?

louis: får jag testa att fläta ditt hår? jag sken upp som en sol och drog fram två tofsar ur väskan

jag: vet du hur man gör?

louis: ja, livet med 4 systrar lärde mig, jag fnissade och satte mig i hans knä, han delade in håret i 6 delar, två flätor då, och började långsamt fläta håret, när han var klar tog jag upp en spegel ur väskan och kollade

jag: dem är ju jättefina! han log och kysste mig

louis: det är halloween imorgon

jag: redan?

louis: ja, så vad ska vi klä ut oss till? efter en stund av tänkande kommer jag på det

jag: jag är en kanin, och du har din morotsdräkt! och försök inte lura mig, jag har sett den i vårat rum

louis: bra ide! men har du nån kanindräkt?

jag: nej, men jag vet var man kan köpa kaninkigurumis

louis: kaninvadåförnågot?

jag: kigurumis, det är en sorts dräkt

louis: jaha... men ska vi gå då?

jag: yay!!! han tog min hand och vi gick ut, ett hav av fans omringade oss och han var borta, jag brydde mig inte för jag visste att han bara skulle skriva autografer och ta några bilder så jag tog upp mobilen och kollade igenom twitter, efter ett tag ville jag verkligen gå, jag såg honom och började gå till honom när någon ställde sig framför mig

tjejen: vart tror du att du ska?

jag: till min pojkvän...

tjejen: haha, skulle inte tro det, han är med jessica nu, han älskar inte dig fattar du väl?

jag: vi får väl se

tjejen: go on

jag: ÄLSKLIIING!! louis vände sig om hastigt

louis: aaa?

jag: skulle du kunna komma hit lite snabbt? han trängde sig igenom allt för att komma fram till mig

louis: allt för min ängel, vad ville du?

jag: kram?? han log och omfamnade mig, han viskade in i mitt öra

louis: vem sa vad älskling?

jag: inget viktigt, jag ville bara visa att du är min, och ingen annans...

louis: men då visar vi väl det då, han drog ifrån och kysste mig sedan mjukt, fansen skrek, tog kort och filmade

jag: jag älskar dig lou

louis: jag älskar dig med prinsessan, nu går vi och köper din lilla dräkt okej?

jag: låter bra, jag låste mina fingrar med hans och styrde mot affären där jag visste att den fanns, på vägen fick jag ett sms från selma, det var med en bild:   ska jag köpa till halloween?? xx

jag skrev tillbaka: beror på, vad ska niall vara?

selma: en snickers

jag: har du bild på hans dräkt?

selma:  

jag: NAAW! köp cupcake dräkten då!

selma: okej! tack anna!! jag log och la ner mobilen, vi var framme, jag öppnade dörren och möttes av kawaiigrejjer (kawaii = japansk klädstil, googla det), jag var hemma på något sätt

louis: wow, du trivs verkligen här eller hur?

jag: mmhhhmmm! jag sprang mot kigurumisarna och rotade snabbt fram en kanindräkt, louis gick runt i affären medans jag provade den, han skulle inte få se mig förrens imorgon, nu var det bara att ta reda på vad lisa och harry ska vara...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anka - 19 januari 2013 12:31

När vi kom hem gick jag direkt till vårat rum för att lägga mig, jag började tänka på jul när jag skulle träffa hans familj för första gången, jag var glad men nervös, tänk om dem inte gillade mig? Jag låg i sängen och stirrade in i den vita väggen n...

Av Anna Anka - 18 januari 2013 17:36

Såfort vi hörde början av låten som spelades kastade alla vi tjejer upp på scen, det var 'Troublemaker' med Olly Murs, vi alla älskar den. Vi ställde oss i överdrivna poser som fick publiken att skratta innan vi började sjunga vi: WHY DOES IT FEEL ...

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades Emma: Detta kommer bli perfekt!! Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissad...

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen? emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i...

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej?? jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna emma: mmmm! jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!! emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irri...

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards