1dinmyheart4ever

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Imagine<3

Av Anna Anka - 18 januari 2013 17:36

Såfort vi hörde början av låten som spelades kastade alla vi tjejer upp på scen, det var 'Troublemaker' med Olly Murs, vi alla älskar den. Vi ställde oss i överdrivna poser som fick publiken att skratta innan vi började sjunga

vi: WHY DOES IT FEEL SO GOOD BUT HURT SO BAD?? 

killarna: WOOOO! Deras ansikten var oslagbara, så söta och glada, men dem så också så stolta ut, stolta över oss.

Efter låten skuttade vi glatt av scenen skrattandes innan vi hamnade tillbaka i våran prinsars famnar, jag kända Lou's arm än en gång viras runt min midja, hålla mig varm och säker var hans mål, jag log mot honom and kysste hans kind. Dun dun dun dun dun dun dun... Mitt ansikte lyste upp innan jag tryckte upp killarna på scen, what makes you beautiful kan dem ju inte missa! Liam började sjunga vilket ledde till att jag fick hålla i Emmas hand så hon inte skulle dö av hans ljuva änglaröst, som hon beskrev det. Antagligen tyckte killarna att det skulle bli jätteromantiskt att sjunga denna till oss, vilket vi såklart också tyckte men vi är ju inte riktigt som alla andra tjejer.. Inte ska vi låta dem slippa undan

Harry: everyone else but yo-ou..

vi: SO TAKE OFF ONE HUNDRED AND ADD ON TWENTY FOUR! THEN DEVIDE BY THREE AND ADD ON SEVEN MORE! Killarna började asgarva mitt i det för såklart skulle vi förstöra deras moment med att byta till deras egna parodi av wmyb, vi tjejer behöver inte alkohol eller något sånt för att bli 'fulla', vi behöver bara varandra, och kanske lite socker....

alla (1D och vi tjejer): YOU DON'T KNOW OH-OH THAT YOUR MATH SKILLS ARE TERRIBLE!!! Skrattandes kom dem ner efter låten då Lou såg att jag höll Emmas hand och fejk grät

Louis: Jag trodde du älskade mig... (DRAMAQUEEN) Jag skrattade lite och ställde mig upp

jag: det gör jag, mer än du tror. Jag lät armarna vila på hans axlar och kysste honom mjukt, folk runt oss 'awww'ade  och jag visste att han log, jag avslutade kyssen och tittade in i hans ögon, leende. Det var något med hans ögon, så blåa, varma och snälla, det var som om ögonen ville rädda mig från världen, men jag var tvungen att vara försiktig, dem är lätta att drunkna i, hans ögon går nog inte att beskriva egentligen, dem är bara ren skönhet, som ett stilla hav, någonstans varmt. 

Louis: Du är perfekt. Han log mot mig och strök en slinga hår från mina ögon, jag rodnande lite och höll hans hand

Niall: Dags att gå hem!! 

Vi alla tog en lugn promenad hem i den svala London luften, förutom Ebba som red på Zayns rygg, vilket underbart liv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anka - 19 januari 2013 12:31

När vi kom hem gick jag direkt till vårat rum för att lägga mig, jag började tänka på jul när jag skulle träffa hans familj för första gången, jag var glad men nervös, tänk om dem inte gillade mig? Jag låg i sängen och stirrade in i den vita väggen n...

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades Emma: Detta kommer bli perfekt!! Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissad...

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen? emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i...

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej?? jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna emma: mmmm! jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!! emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irri...

Av Anna Anka - 28 oktober 2012 13:52

emma hade lugnat sig och det var dags att åka hem, hon anar inte vad som kommer hända jag: emma, hur många väskor?? emma: ehm, åtta... louis stirrade storögt på henne jag: tänkte väl det, jag går och hämtar en vagngrejjs, jag gick och hämtade e...

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards