1dinmyheart4ever

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades

Emma: Detta kommer bli perfekt!!

Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissade och drog med Emma när hon hade köpt klänningen, vi tog an taxi hem och gick in

Jag: HEMMAAAAAA!!! Lou kom springandes och lyfte upp mig i famnen, jag fnissade och pussade honom på kinden

Lisa: MIN!! Hon kom efter honom och tog mig ifrån Lou's famn, hon bar iväg med mig och jag skrattade

Harry: Men jag då???

Jag: Eh... Gå och ha lite Larry time eller något, KOM NU FLICKOR!!!


Alla tjejerna kom i ett tåg (alltså efter varandra) efter mig och Lisa med mina och Emmas kassar

Ebba: Okej visa klänningarna!

Selma: Jaaaa kom igeeeeen!!! Hon hoppade upp och ner

Jag och Emma skrattade innan vi lyfte upp klänningarna ur kassarna

Lisa: Wow.. Awesomeness!!

Emma: Och. Jag. Ska. Gå. Med. Liam. Payne!!!!!

Ebba: Emma vi vet... Du har sagt det några gånger nu..

Vi skrattade och stoppade undan klänningarna innan vi gick ut till killarna igen, japp, detta skulle bli perfekt.

Niall: Vi borde gå och göra något jag har tråkigt! Precis då lös Harrys ansikte upp, en idé?

Harry: Det har öppnat en karaoke bar en liten bit bort! Vi borde gå!! Vi alla älskade idén och snart var vi påväg.

Niall och Zayn: I'm so excited, and I just can't hide it! Vi alla skrattade åt deras sång men dem brydde sig inte.


När vi var framme satte vi oss vid ett bord näre scenen, killarna beställde drinkar men eftersom ingen av oss tjejer dricker alkohol än beställde bi läsk, vilket också fanns. En tjej stog på scenen och sjöng, hon var riktigt duktig, jag kände Lou's arm runt mig och hörde honom tyst sjunga med. Die Young med Ke$ha spelades upp, en kille hoppade snabbt up på den lilla scenen och sjöng. Vi tjejer satt fnissandes i våra killars knän och sjöng/dansade till musiken

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards