1dinmyheart4ever

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Stay <3

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen?

emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln

jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig

emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i omklädningsrummet

jag: let's go! vi gick till kassan och skulle betala

expediten: nämen, dig känner ju jag igen!!

emma: HON ÄR KÄNDIIIIIS!!

jag: nej emma, jag är inte kändis

expediten: men du var ju i dendär tidningen... louis tomlinsons... kusin???

jag: flickvän, jag log varmt, emma flinade stolt

expediten: men då får man väl önska lycka till då!! hon räckte över kassen och vi tackade innan vi gick ut

emma: det måste kännar awsome att kunna säga det!

jag: du skulle bara veta, nu ska vi fixa din klänning!!

emma: KLÄNNING!!!! jag skrattade lite och drog in henne i en affär

jag: leta nu

emma: DÄÄÄR!!! hon pekade på en vacker lila klänning, jag log

jag: PÅ MED DEN!!!!! hon kutade (sprang) in i omklädningsrummet och bytte om

 
 
Emmmmmmmmmmmmmmmmmmmma

Emmmmmmmmmmmmmmmmmmmma

10 december 2012 10:12

NÄSTA DEEEL!!!!!!

http://emmadirectionernovell.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anka - 19 januari 2013 12:31

När vi kom hem gick jag direkt till vårat rum för att lägga mig, jag började tänka på jul när jag skulle träffa hans familj för första gången, jag var glad men nervös, tänk om dem inte gillade mig? Jag låg i sängen och stirrade in i den vita väggen n...

Av Anna Anka - 18 januari 2013 17:36

Såfort vi hörde början av låten som spelades kastade alla vi tjejer upp på scen, det var 'Troublemaker' med Olly Murs, vi alla älskar den. Vi ställde oss i överdrivna poser som fick publiken att skratta innan vi började sjunga vi: WHY DOES IT FEEL ...

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades Emma: Detta kommer bli perfekt!! Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissad...

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej?? jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna emma: mmmm! jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!! emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irri...

Av Anna Anka - 28 oktober 2012 13:52

emma hade lugnat sig och det var dags att åka hem, hon anar inte vad som kommer hända jag: emma, hur många väskor?? emma: ehm, åtta... louis stirrade storögt på henne jag: tänkte väl det, jag går och hämtar en vagngrejjs, jag gick och hämtade e...

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards