1dinmyheart4ever

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

i will be <3

Av Anna Anka - 30 september 2012 12:31

jag och louis tog fart mot närmaste hus, han bar påsen för allt godis, vi plingade på och en äldre kvinna på runt 80 år öppnade

vi: bus eller godis! jag fnittrade, tanten slog förtjust ihop händerna

tanten: åh, ung kärlek! vänta här så hämtar jag lite godis till er! hon gick in till ett rum och kom sedan tillbaka med en skål karameller och lite choklad, hon la upp lite i påsen, jag tackade henne och hon log brett

tanten: här får ni, och du unge man, ta väl hand om din flicka!

louis: såklart, alltid! han gav miss en kyss på kinden och så gick vi vidare till nästa hus

efter två timmar skulle vi gå för att möta dem andra vid trädet för att se vem som vann, en grupp små flickor fnissade bakom oss, jag vände mig om, fyra små flickor i 7års åldern stog där utklädda till prinsessor och älvor, vilka sötnosar!

en flicka: är ni kära??? dem fortsatte fnissa, allt jag kunde göra va att le och nicka

en annan flicka: ni är söta!!!

jag: tack lilla gumman, ni är också väldigt söta! flickorna rodnade och sprang iväg, louis lutade sig framåt och kysste mig, vi fortsatte gå och snart var trädet inom synhåll, där stog selma, niall, ebba och zayn, vi småsprang fram till dem och visade stolt upp påsen, som nu var ganska tung eftersom det var många gamla tanter som tyckte det var gulligt att vi fortfarande gjorde sånt här, och dethär med ung kärlek

zayn: vi kommer lätt vinna! då kom lisa och harry springandes

lisa: nu är vii hääär!!

jag: mm jag ser det

alla höll upp sina påsar för att se vem som hade mest, alla ville vinna så det började nästan bli bråk, det slutade med att vi fick be två 10 åringar vara domare i utbyte att dem fick varsin karamell från varje påse, dem inspekterade noga

en av dem: så vi har en vinnare... SUPERMANNEN OCH HANS TJEEEJ!!

harry: YEEEEEAAAH! han lyfte upp lisa och snurrade runt henne, hon fnittrade och dem kysstes

jag: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW!!!

lisa: JAG SA JU ATT VI SKULLE VINNA!! POOOOWWEEEEERRR!!!!!

selma: FUSK!

lisa: NEEEEHEEEE!

jag: OKEJ, OKEJ TYSTA! som av magi blev alla tysta, jag log nöjt för mig själv ( och lisa som tycker hon har power )

harry: nu får vi bestämma nåt ni ska göra!!! han drog med sig lisa och dem började smida på sina onskefulla planer

jag: nu är jag rädd, lisa må vara en oskyldig hundvalp på utsidan, men på insidan är hon ond!

lisa: JAG HÖRDE DIG!

jag: jag veeet!

harry: okej ni ska, springa runt parken 5 gånger i underkläder medans ni ropar att ni sket ner er

selma:  NEEEEJ SNÄLLA!

niall: EEEEUH!

jag: LIISAA? JAG VET ATT DET VAR DIN IDE!

lisa: MOHAHAHAHAHAHAHAH!

harry: off you go!

jag: JAG VILL INTEEEE!!!

lisa: NIII MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTEEE!

tillslut gav vi in och där sprang vi, i underkläderna, och skrek 'jag sket ner mig' medans lisa och harry låg på marken och asgarvade åt oss, det var jättekallt, efter fem varv kutade jag tillbaka och drog på mig kigurumin

harry: var det kul?

jag: skitkul, ni borde testa! (ironi) dem forsatte garva och snart var resten av gänget tillbaka och påklädda, det började bli sent, och jag ville bara hem, vi bestämde oss för att ta en taxi hem, väl utanför huset såg jag någon gå mot oss, han såg bekant ut, väldigt bekant, det var en kille jag brukade gå i skolan med

jag: sebbe??

sebbe: ja, anna?? jag sprang fram och gav honom en kram

jag: hej! vi har inte träffats på ett tag nu

sebbe: nej, hur mår du?

jag: bra, mitt liv är helt underbart!! dudå?

sebbe: jo det är bra, vad gör du i london?

jag: åh, jag bor här, och du?

sebbe: semester, wow, du har förändrats

jag: haha har jag?? du har nog också förändrats, du börjar ästan komma ikapp mig i längden nu! jag kände ett par armar runt min midja

louis: och vem är detta då?

jag: sebastian, vi brukade gå i skolan tillsammans!

sebastian: hej! vänta nu, jag känner igen dig, från, annas skåp, du är ju han coola i one direction! lou kollade förvirrat på mig

jag: haha jo, sebbe var med i vårat ''gäng'' och vi frågade vem som var coolast, han sa du

louis: haha, trevligt, jag är louis! han sträckte fram handen

sebbe: jag trodde faktiskt inte annas dröm om att träffa er skulle bli sann! han skakade louis hand

jag: men jag hade ju högre drömmar?

sebbe: juste, som att ni skulle bli ihop...

jag: den drömmen gick också i uppfyllelse! sebbe kollade storögd på oss

louis: men vi måste gå, kom nu prinsessan!

sebbe: hejdå!

jag: hejdå!! louis tog min hand och så gick vi upp

louis: du gillar inte honom va?

jag: vad menar du?

louis: ni är väl bara vänner?

jag: såklart älskling, jag menar han är mitt ex, men det var sååå längesen, flera år, men det finns inget kvar, du behöver inte vara avundsjuk, jag skulle aldrig lämna dig för någon annan, jag älskar dig!

louis: jag älskar dig med! han kysste mig mjukt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anka - 19 januari 2013 12:31

När vi kom hem gick jag direkt till vårat rum för att lägga mig, jag började tänka på jul när jag skulle träffa hans familj för första gången, jag var glad men nervös, tänk om dem inte gillade mig? Jag låg i sängen och stirrade in i den vita väggen n...

Av Anna Anka - 18 januari 2013 17:36

Såfort vi hörde början av låten som spelades kastade alla vi tjejer upp på scen, det var 'Troublemaker' med Olly Murs, vi alla älskar den. Vi ställde oss i överdrivna poser som fick publiken att skratta innan vi började sjunga vi: WHY DOES IT FEEL ...

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades Emma: Detta kommer bli perfekt!! Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissad...

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen? emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i...

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej?? jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna emma: mmmm! jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!! emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irri...

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards