1dinmyheart4ever

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

A long time <3

Av Anna Anka - 14 oktober 2012 18:58

jag: hemma! med en besviken röst ropade jag på honom, han kom fram till mig och kramade mig

louis: gick det bra?

jag: mm

louis: berätta?

jag: jag hittade 'den', men den är för dyr

louis: inget... jag avbröt honom

jag: älskling, jag vill inte att du slösar så mycket pengar på mig

louis: spenderar, inte slösar, du ska ha klänningen! jag log och blev tårögd

jag: tack älskling! tack! jag kramade om honom hårt, han snurrade runt mig

louis: sålänge du är lycklig

jag: jag är lycklig sålänge du är med mig, det skulle inte spela någon roll om vi var fattiga, bodde ute på gatan i en kartong eller något sålänge jag har dig, du är det bästa som någonsin hänt mig!

louis: jag älskar dig min prinsessa

jag: din föralltid!

louis: föralltid låter bra, han kysste mig mjukt

jag: bal snaaart!

louis: men, hur gör vi med liam, sen danielle, gjorde slut

jag: det har jag redan fixat!

louis: hur då?

jag: jag är magisk, och har många vänner, en av mina bästa vänner kommer hit imorgon, och så poof, liam's got a date!! han skrattade, inte konstigt

louis: hungrig?

jag: ja, man blir utsvulten av att gå runt och leta klänningar!

louis: pizza??

jag: perfekt!

--nästa dag--

jag: louis klockan är 10! vi ska hämta emma på flygplatsen om en kvart!! skynda dig!

louis: påväg! jag sprang ut till bilen och satte mig i förarsätet

jag: hoppa in!

louis: har du körkort?

jag: japp, men ingen bil, kom igen nu! när han var inne i bilen började jag köra mot flygplatsen, 5 minuter

louis: gå du in så parkerar jag, jag hoppade ur bilen och sprang in, där kom hon

jag: EMMA!!!!!!!! jag sprang mot henne i full fart och kramade henne

emma: ANNA!!!

jag: jag har saknat dig så mycket!!!

emma: jag har saknat dig med!!!

jag: emma, idag, blir din dröm sann

emma: huh?

jag: du ska få träffa one direction knäppis! hennes mun formades till en 0

emma: v-va?

jag: klart du ska, jag menar, louis är min pojkvän och resten av dem är fyra av mina bästa vänner! hon kramade mig hårt

emma: IIIIIIIIIIIH!!! TACK TACK TACK!!!!

jag: emma, jag vet att du är glad, men jag behöver luft! hon släppte

emma: sorry, men du känner mig, nå var är dem?!?!?!

jag: louis är här, och dem andra är hemma hos sig, just då kommer louis rusandes mot mig, emma verkar hamna i shock

louis: hej, det var svårt att hitta en parkeringsplats

emma: haa-ha-eeee... louis gav mig en förvånad blick

jag: hon är i shock, snart kommer hon bli hyper och hoppa runt samtidigt so hon skriker väldigt högt

louis: oookeeeeej

emma: AAAAAAAAAH LOOOUUUIUIISSSHGJZCLOFLJKDLSÖFKL!

jag: ANDAS EMMA! ANDAS! hon tar stora, lite överdrivna andetag

emma: förlåt, jag bara, ÅH JESUS AMALIA!

louis: hahah det gör inget, man blir van efter två år, plus att anna och dem andra tjejerna, fangirlar lite, mycket, väldigt mycket

jag: förlåt då, våra högsta drömmar gick ju i uppfyllelse!

emma: aaaaa, andas emma, anna, detta är så ***** awsome!!!

jag: jag vet emma, tro mig, jag svimmade ju bara lite när jag först såg min prins här, sen räddade han mig

emma: AAAAAAAW!!! nu när hon äntligen var lugnare klarade hon av att krama louis utan att bryta ihop totalt

 
 
Plutten (Emma)

Plutten (Emma)

22 oktober 2012 12:13

Aaaww Anna du är så ***** awesome, älskar dig, längtar tills nästa del!!!!

http://www.emmadirectioner.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anka - 19 januari 2013 12:31

När vi kom hem gick jag direkt till vårat rum för att lägga mig, jag började tänka på jul när jag skulle träffa hans familj för första gången, jag var glad men nervös, tänk om dem inte gillade mig? Jag låg i sängen och stirrade in i den vita väggen n...

Av Anna Anka - 18 januari 2013 17:36

Såfort vi hörde början av låten som spelades kastade alla vi tjejer upp på scen, det var 'Troublemaker' med Olly Murs, vi alla älskar den. Vi ställde oss i överdrivna poser som fick publiken att skratta innan vi började sjunga vi: WHY DOES IT FEEL ...

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades Emma: Detta kommer bli perfekt!! Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissad...

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen? emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i...

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej?? jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna emma: mmmm! jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!! emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irri...

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards