1dinmyheart4ever

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

my heart just drops <3

Av Anna Anka - 28 september 2012 22:16

jag satte mig i det varma vattnet och fick snart sällskap av louis som satte sig brevid mig ( i badbyxor ), han la armen runt mig och jag hoppade närmare

louis: när får jag se dräkten egentligen??

jag: imorgon, jag lutade mig bakåt och drog in doften av lavenden genom näsan

louis: du kommer lätt vara den sötaste kaninen någonsin!

jag: och du den stiligaste moroten! jag skrattade men skrattet avbröts av en mjuk kyss

efter en halvtimme hoppade jag upp, virade en handduk runt mig och gick till garderoben, jag bytte om till pyjamas och gick till vardagsrummet där louis satt i soffan med date movie, grownups, ace ventura och big daddy

louis: komedi maraton??

jag: yeey! jag startade i första filmen och la mig med huvudet i hans knä, kvällen var fylld med skratt, kommentarer av filmen och kyssar, det var skönt att få vila huvudet i hans knä medans han strök mitt hår, och börjde sig ner för att ge mig en kyss då och då, det började bli sent och jag kämpade för att hålla ögonlocken öppna, tillslut gav jag upp och somnade i hans knä

- nästa morgon -

louis: upp och hoppa solstrålen! han hade bärt mig till sängen kvällen innan

jag: uuuuuh!

louis: naaw, äl lilla anna tlött ida? han hade den gulligaste bebisrösten någonsin

jag: mmmm, jag halvslängde med armen för att nå honom, han var klarvaken, även om ingen av oss var morgonmänniskor, han la sig brevid mig och gav mig en bamsekram

louis: det är en stor dag idag, vi ska vinna!

jag: men det är flera timmaaaaaar kvar juuuu!!! jag som ville sova idag, vaarför var du tvungen att väcka mig?

louis: jag hade tråkigt!!! jag skrattade och kramade honom

jag: du vet väll att du är skyldig mig frukost nu?? jag flinade mot honom

louis: meh!

jag: skyll dig själv sötnos!

louis: blir våfflor bra?

jag: perfekt, tack älskling!! han gick mot köket medans jag gosade in mig i lakanen, efter 10 minuter doftar hela lägenheten underbart av våfflor, jag satte mig upp och gäspade, sen gick jag in i köket och gav honom en snabb kyss, han ställde fram ett fat underbara våfflor framför mig och kysste min kind

louis: för min prinsessa!

jag: prinsessan behöver hjälp av prinsen att äta alla dessa goda våfflor!

louis: prinsen hjälper gärna till! jag fnissade och tog en våffla

jag: mmmmmmmmmmm! louis log, i like the way you smile with your eyes...

louis: dräkten nuuuu!

jag: jaja, man då får du ta på dig din! han nickade, jag småsprang mot garderoben och drog snabbt på mig den

louis: är du klar??

jag: japp, dudå?

louis, ja, kom ut nu!! jag öppnade och klev ut, vi såg nog rätt bra ut ändå   ,

jag: mr carrot!

louis: honeybunny!

jag: nya smeknamn????

louis: ja!

efter några timmar började det bli mörkare, vi skulle träffas nu, liam skulel inte vara med, jag vet inte riktigt varför, vi var en bit bort och det första jag såg under trädet var, mario och luigi, som pratade med två supermannen, en snickers och en cupcake? det var dem, jag sprang fram och kramade selma bakifrån, hon vände sig snabbt om

selma: kaniiin!

jag: cuuuuuuupcaaaaaake!! lisa och harry var supermannen/kvinnan?   , coola dem var, medans zayn ohc ebba var mario och luigi     , dem hade hattar och tillochmed mustach, alla kramades och så började vi planera inför godisjakten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anka - 19 januari 2013 12:31

När vi kom hem gick jag direkt till vårat rum för att lägga mig, jag började tänka på jul när jag skulle träffa hans familj för första gången, jag var glad men nervös, tänk om dem inte gillade mig? Jag låg i sängen och stirrade in i den vita väggen n...

Av Anna Anka - 18 januari 2013 17:36

Såfort vi hörde början av låten som spelades kastade alla vi tjejer upp på scen, det var 'Troublemaker' med Olly Murs, vi alla älskar den. Vi ställde oss i överdrivna poser som fick publiken att skratta innan vi började sjunga vi: WHY DOES IT FEEL ...

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades Emma: Detta kommer bli perfekt!! Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissad...

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen? emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i...

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej?? jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna emma: mmmm! jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!! emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irri...

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards