1dinmyheart4ever

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

prom night <3

Av Anna Anka - 6 oktober 2012 11:32

-nästa morgon-

jag vaknade klockan 11.30, bra tid, nu har jag tid att fixa mig, 6 dagar kvar, till balen

louis: vaken?

jag: mm, vill du ha frukost?

louis: tack prinsessan, jag gick ut i köket och stekte ägg, bacon, bredde några mackor, pannkakor, våfflor, grädde och jordgubbar, lyxfrukost, det var han värd, efter allt, den bästa tiden i mitt liv, jag la upp allt på en stor bricka och bar in det till sovrummet

jag: frukosten är klar prins louis! han log och hjälpte mig ställa ner brickan på sängen, jag kröp ner under täcket brevid honom och tog en pannkaka, vi matade varandra med jordgubbar och han smetade lite grädde på min näsa, som ursäkt för att pussa bort det sen, jag fnittrade och tryckte lite på hans näsa också, jag kollade på klockan, 12.30

jag: ojj då, älskling jag måste fixa mig, vi ska leta klänningar

louis: hur mycket ska du ha?

jag: huh?

louis: pengar

jag: nej, du behöver inte betala

louis: har du pengar då?

jag: nog till en liten, enkel kanske...

louis: anna, snälla, jag vet att du egentligen vill ha en stor rosa fluffig glittrig dyr klänning

jag: hur visste du?

louis: jag känner dig älskling

jag: snälla, du behöver inte, jag klarar mig

louis: jag vill, allt för att du ska få känna dig som den prinsessan du verkligen är, inget är för dyrt, jag vill bara att du ska få din drömklänning, låt mig betala! jag ber dig!! jag log och kysste honom

jag: tack älskling, men jag ska bara kolla idag

louis: okej, jag kommer sakna dig! jag fnissade och gav honom en snabb puss innan jag klädde på mig och drog ett snabbt lager mascara över mina naturligt böjda fransar, på med skorna och kappan, ut genom dörren, tio minuter, jag vinkade på en taxi och hoppade in, när jag kommit fram är jag en minut sen, puh, jag plingade på och ebba öppnade

ebba: sen

jag: meh, en minut ja

ebba: du borde ha en gullig förklaring!

jag: jag och louis åt fukost på sängen, och sen började han tjata om att han skulle betala för klänningen

ebba: bra, klart han ska betala, killarna betalar åt oss alla!

jag: våra pojkvänner skämmer bort oss

selma: hej anna! kom in! jag klev in och blev varmt välkomnad av en smått hyper lisa som kramade mig hårt

jag: lets go! vi tog våra väskor och gick, i taxin fick jag ett sms av emma

emma: jag kommer imorgon!

jag: yay! vi ska på bal om 6 dagar, hänger du på?

emma: BAL!

jag: jag tänkte väl det <3, precis när jag skickade det smset kom ett från liam

liam: ni ska på balen va?

jag: ja :)

liam: jag vill gå men nu när dani gjorde slut har jag ingen att gå med :(  min första tanke var 'perfekt'

jag: min kompis emma kommer hit imorgon, ni kan gå!

liam: skulle hon verkligen vilja det?

jag: hon är askär i dig, tro mig hon vill! <3 :)

liam: :)

med det var vi framme, vi gick från affär till affär, lisa hade hittat sin, ebba också, bara jag och selma kvar, såfort vi gick in i affären såg jag den, min klänning, jag sprang fram till den och kände på materialet, den var bara så, perfekt jag provade den förmodligen allt för dyra klänningen, den satt perfekt, min drömklänning verkligen, jag kollade på prislappen, åh gud, jag förväntade mig att den skulle vara dyr, men inte såhär dyr, jag tog kort på den och la den på minnet, även om det inte gick, efter fyra timmar till utan att hittat något åkte jag hem, besviken

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anka - 19 januari 2013 12:31

När vi kom hem gick jag direkt till vårat rum för att lägga mig, jag började tänka på jul när jag skulle träffa hans familj för första gången, jag var glad men nervös, tänk om dem inte gillade mig? Jag låg i sängen och stirrade in i den vita väggen n...

Av Anna Anka - 18 januari 2013 17:36

Såfort vi hörde början av låten som spelades kastade alla vi tjejer upp på scen, det var 'Troublemaker' med Olly Murs, vi alla älskar den. Vi ställde oss i överdrivna poser som fick publiken att skratta innan vi började sjunga vi: WHY DOES IT FEEL ...

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades Emma: Detta kommer bli perfekt!! Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissad...

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen? emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i...

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej?? jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna emma: mmmm! jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!! emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irri...

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards