1dinmyheart4ever

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

always there <3

Av Anna Anka - 30 september 2012 20:05

klockan var bara nio, jag började fundera, varför var inte liam och danielle med, dem skulle nog ha varit Woody och Jesse från toy story, det kändes inte rikigt rätt att liam inte var med, halloween måste ju nästan vara hans favorit högtid på hela året, jag bestämde mig för att ringa, han svarade ganska snabbt, med skakig röst

liam: h hallå? man hörde tt han försökte hålla tårarna inne

jag: liam, vad har hänt??

liam: jag tänker inte ljuga, dani, hon, gjorde slut... nu grät han

jag: nej stackars liten, hur är det??

liam: inte bra, hon krossade mitt hjärta...

jag: åh gud, jag ska hjälpa dig att bli gladare!

liam: hh huur??

jag: tro mig, jag har mina metoder, ses snart! jag la på snabbt och ringde först lisa, sen selma och sen ebba och gav dem order, 20 minuter senare stog vi utanför liams dörr med glass, kakor, alla toy story filmerna och kuddar, han öppnade, hans ögon var röda och kinderna tårstänkta, vi gav honom varsinn stor kram

liam: ni behöver inte...

selma: jo, vi kan inte bara låta dig vara här ensam och ledsen!

jag: vi tog med oss glass, inga skedar, vi får äta den med gaffel! liam log lite smått åt hur hårt vi försökte

liam: hur visste ni exakt vad jag behövde? vi gick in och satte oss i soffan

ebba: vi har gått igenom många breakups tillsammans, vi vet! jag gick fram och satte i toystory 1, vi kollade på alla filmerna och åt glass, vi försökte komma på skämt hela tiden för att få honom le och skratta igen, den glada liam fick alltid fram den bästa sidan av alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Anka - 19 januari 2013 12:31

När vi kom hem gick jag direkt till vårat rum för att lägga mig, jag började tänka på jul när jag skulle träffa hans familj för första gången, jag var glad men nervös, tänk om dem inte gillade mig? Jag låg i sängen och stirrade in i den vita väggen n...

Av Anna Anka - 18 januari 2013 17:36

Såfort vi hörde början av låten som spelades kastade alla vi tjejer upp på scen, det var 'Troublemaker' med Olly Murs, vi alla älskar den. Vi ställde oss i överdrivna poser som fick publiken att skratta innan vi började sjunga vi: WHY DOES IT FEEL ...

Av Anna Anka - 14 januari 2013 15:31

När Emma äntligen fått på sig klänningen och kommit ut stog vi där och kramades Emma: Detta kommer bli perfekt!! Jag: Jag veeet! Inget. Alltså, inget, kommer förstöra våran stora kväll, men nu måste vi hem till dem väntande prinsarna! Jag fnissad...

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen? emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i...

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej?? jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna emma: mmmm! jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!! emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irri...

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards