1dinmyheart4ever

Alla inlägg under november 2012

Av Anna Anka - 13 november 2012 17:44

jag: verkligen?

emma: jaa!! jag log brett och snurrade ett varv framför spegeln

jag: detta är verkligen min klänning va? emma nickade uppspelt och kramade mig

emma: du kommer se så perfekt ut, NU KÖPER VI KLÄNNINGEN!! jag fnissade och gick in i omklädningsrummet

jag: let's go! vi gick till kassan och skulle betala

expediten: nämen, dig känner ju jag igen!!

emma: HON ÄR KÄNDIIIIIS!!

jag: nej emma, jag är inte kändis

expediten: men du var ju i dendär tidningen... louis tomlinsons... kusin???

jag: flickvän, jag log varmt, emma flinade stolt

expediten: men då får man väl önska lycka till då!! hon räckte över kassen och vi tackade innan vi gick ut

emma: det måste kännar awsome att kunna säga det!

jag: du skulle bara veta, nu ska vi fixa din klänning!!

emma: KLÄNNING!!!! jag skrattade lite och drog in henne i en affär

jag: leta nu

emma: DÄÄÄR!!! hon pekade på en vacker lila klänning, jag log

jag: PÅ MED DEN!!!!! hon kutade (sprang) in i omklädningsrummet och bytte om

Av Anna Anka - 8 november 2012 18:58

liam: är hon okej??

jag: jadå, hon är bara, emma, vi alla skrattade och sen lyftes emma upp på soffan, jag tog en kudde och slog henne så hon skulle vakna

emma: mmmm!

jag: VAAAKNAAA EMMMMMAAAA!!!!!

emma: OKEJ JAG ÄR VAKEN!!! hon spärrade irriterat up ögonen och såg killarna

jag: andas emma, andas

emma: haa.. haa.. liam! jag skrattade lite

liam: hej på dig med, han log brett

jag: emma, klänningar!

emma: men men men, liam!!!!

jag: han är kvar när vi kommer tillbaka chilla!

louis: gå inte!!! jag gick fram till honom och gav honom en kram

jag: vi kommer tillbaka!

emma: NAAAAAWWWW! jag fnissade lite och kysste louis innan vi tog på oss jackorna och tog en taxi

jag: BAL!!!!!!

emma: JAAA!

jag: OMG DU SKA BARA SE MIN KLÄNNING!

emma: AA DET SKA JAG!!!!!! när vi kom fram rusade jag in och såg den

jag: DÄR DÄR DÄR!!! jag pekade ivrigt på den rosa klänningen

emma: W O W!! jag tog klänningen och drog på mig den

jag: ser det bra ut?

emma: du ser ut som en prinsessa!!!

Presentation


hejsan kul att du tittade in! på här bloggen ska jag skriva noveller om 1D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

vem är sötast i 1D?
 LOUIS
 HARRY
 NIALL
 ZAYN
 LIAM
 ALLA
 ingen :( (blää på dajj)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards